Правова інформація клієнтам
Кожен споживач фінансових послуг має право звернутися до ТОВ «ФК «Форвард Фінанс» як надавача фінансових послуг,
а ТОВ «ФК «Форвард Фінанс» зобов’язане розглянути його у належний строк.
Загальний порядок вирішення суперечок передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «ФК «Форвард Фінанс»
фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур,
встановлених правилами надання фінансових послуг, відносно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «ФК «Форвард Фінанс».
Корисна інформація, яку повинен знати клієнт перед укладанням договору:
Згідно з поданою заявкою клієнту буде запропонована фінансова послуга на запитуваних заявником та погоджених фінансовою компанією умовах.
Вартість послуг буде повідомлено клієнту перед укладенням договору за місцем розташування фінансової установи.
Додаткові фінансові послуги, передбачені законодавством України,
надаються фінансовою компанією клієнтам на підставі окремого (окремих) договору (договорів),
які укладаються між клієнтом та фінансовою компанією,
і в яких визначаються порядок, умови надання та вартість додаткових фінансових послуг.
Сплата податків і зборів за рахунок клієнта фінансової компанії, в результаті отримання фінансової послуги, здійснюється відповідно до законодавства України.
Дострокове припинення надання фінансової послуги здійснюється внаслідок розірвання Договору.
Порядок і підстави розірвання Договору визначаються Договором, укладеним між клієнтом та фінансовою компанією.
В разі розірвання Договору клієнт та фінансова компанія зобов’язуються провести взаємні розрахунки:
— фінансова компанія за заявою клієнта переказує залишок коштів клієнта за реквізитами, вказаними в заяві клієнта, на інший банківський рахунок клієнта;
— клієнт повинен погасити усю існуючу на момент розірвання Договору заборгованість перед фінансовою компанією.
Фінансова установа здійснює захист прав споживачів згідно з вимогами Закону України
«Про захист прав споживачів» шляхом надання споживачеві необхідної інформації до надання фінансової послуги.
Усі спірні питання, які можуть виникнути у майбутньому між клієнтом та фінансовою установою,
будуть врегульовані шляхом переговорів. Якщо неможливим буде дійти згоди із спірних питань в процесі переговорів,
то такий спір вирішуватиметься у судовому порядку згідно із законодавством України.
Розмір винагороди фінансової компанії у разі пропонування фінансових послуг,
що надаються іншими фінансовими установами, визначається у відповідних договорах, укладених між фінансовою компанією та іншими фінансовими установами.
Позичальник має право розірвати чи припинити Договір про надання фінансових послуг з підстав визначених у договорі або чинним законодавством України.
Захист прав споживачів
Подати звернення до Національного банку України Клієнт може шляхом заповнення онлайн форми
на сайті Національного банку України (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals),
надіславши звернення на електронну пошту банку (nbu@bank.gov.ua),
або надіславши лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Реквізити органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг та з питань захисту прав споживачів:
Головне управління Держпродспоживслужби у м. Києві
Адреса : 04053, м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Телефон : +38 (044) 486 54 86
Сайт : kyiv-dpss.gov.ua
Національний Банк України
Адреса : 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон : +38 (044) 253-01-80
Сайт : bank.gov.ua
Інформація щодо захисту прав споживачів на сторінці НБУ за цим посиланням: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів
Адреса : 03680, м. Київ, вул. Горького, 174
Телефон : +38 (044) 528-92-44
Сайт : dpss.gov.ua